hatha jóga, narada jóga, vinyasa flow

JÓGA ÓRAREND

JÓGA MINDENKOR FOTÓK

STÍLUSOK 

Workshopok

SAJÁT GYAKORLÁSHOZ AJÁNLJUK

KÉPTÁR - Ászanák


       Adho Mukha Swanasana Paschimottanasana Padmasana

 

"A hatha jóga uralom a test felett. Mindenki a külvilágot szeretné meghódítani, holott a világon a legnagyobb siker önmagunk legyőzése... És ez a test feletti uralommal kezdődik." Szvámi Véda Bharati

 

ÚJ VIDEÓNK

SURYA NAMASKARA •  MANTRA, ASANA, NADA

 

NARADA JÓGA ÓRAREND: 

 
NAPTIMINGÓRATÍPUSHOL?
hétfő
 
08:30 - 09:30MAGÁN ÓRA

Budai Művészház

kedd17:30 - 19:00
 
Narada  jóga
 - hangtál relaxxal
Budai Művészház
szerda
 
19:00 - 20:30
 
Vinyasa Flow jóga 
 - hangtál relaxxal
Budai Művészház
csütörtök
 
08:30 - 09:30MAGÁN ÓRABudai Művészház

Bejelentkezés:  e-mailen info(kukac)narada.hu • vagy  a jelentkezési lap kitöltésével.

 
Relaxációs-, jóga nidra-, csakrameditációs- és mantra meditációs hanganyagok gyakorláshoz: KLIKK IDE!
 
 

HELYSZÍN: 

  • BUDAI MŰVÉSZHÁZ • 1112 Budapest, Újbuda, XI. ker., Brassó út 91. • ingyenes parkolás  Térkép ld. alább

 

 

Narada Akadémia- Vinyasa FLOW jóga_Bakos Judit EszterNarada Akadémia- Vinyasa FLOW jóga_Bakos Judit Eszter

Narada Akadémia- dinamikus jógaNarada Akadémia- jóga relax

 

 

OKTATÓ

Dr. Bakos Judit Eszter

 Dr. Bakos Judit Eszter

 RYT 500 minősített jógatanár, relax jóga nidra instruktor, mantraénekes, mérnök-közgazdász

/Narada Védikus Akadémia/

 

 

 

ÁRAK 

90 perces órák:  

• 1 alkalom •  1 700 Ft (1 700 Ft /1,5 óra)
• 8 alkalmas bérlet •  12 000 Ft (1 500 Ft /1,5 óra 3 hónapig érvényes)
 

60 perces magán órák:  1 alkalom •  7 000 Ft  

 

Bejelentkezés telefonon itt:  a jelentkezési lap kitöltésével vagy +36 30 7575 500

 

 

MIÉRT ÉPPEN JÓGA?

Az 5000 éves yoga univerzális tudománya minden kor, így a mai civilizáció adottságaival is pazarul harmonizál. A gyakorlatok a maguk teljességében fejtik ki hatásukat, megteremtve a test, a tudat és a lélek egységét. 
yoga valódi életmódváltozást eredményez. Egyre tudatosabbá válunk, mialatt életvezetésünk, valamint táplálkozásunk testünk valós igényeit szolgálják. A yoga rendszeres gyakorlása által energikusabbá, kiegyensúlyozottabbá, minden tekintetben harmonikusabbá válunk, s egyre könnyebben birkózunk meg a mindennapos próbatételekkel. Megtanulunk az állandósult zajban csendet, békét teremteni magunkban, s a yoga egyik fő céljaként közelebb jutunk önmagunk megismeréséhez.

A NARADA Védikus Akadémián oktatott hatha jóga stílusok a dinamikus jógából és a klasszikus hatha jógából merítenek, ahol a feltöltődés, a kiegyensúlyozottság megteremtése, az alakformálás a test-tudat-övaló összhangja, és a hangtál relaxáció kap hangsúlyt.  Ötvözi az ősi tradícionális jóga eszköztárát a 21. század kifinomult mozgáskultúrával.

Az órákon való részvétel sem előképzettséget sem pedig hajlékonyságot nem igényel. A gyakorlással pár hónap alatt minden bizonnyal csodás, tartós eredményeket érhetünk el.  A relaxáció során alkalmazott hangtálak kifinomult rezgése segít oldani a stressz által okozott blokkokat, mélyíti az elengedést és támogatja testünk öngyógyító mechanizmusainak aktivizálódását.

 

Jóga mindenKOR FOTÓK

Narada jóga_Dr Bakos Judit EszterNarada jóga_Dr Bakos Judit Eszter

Narada jóga _Dr Bakos Judit EszterNarada jóga _Dr Bakos Judit Eszter

Narada jóga _Dr Bakos Judit EszterNarada jóga _Dr Bakos Judit Eszter

Narada jóga _Dr Bakos Judit EszterNarada jóga _Dr Bakos Judit Eszter

 

 

STÍLUSOK

NARADA JÓGA • 90 perc

Narada Jóga  órákat rövid zenés mantra meditációval indítunk, mely révén idővel a világegyetemmel való összhangunk megtapasztalhatóvá válhat (nada).  A meditációt követően olyan dinamikus gyakorlatsorokat végzünk, amelyek megteremtik és fenntartják a test és psziché egészségét és a belső harmónia felé vezetnek. A foglalkozáson gyakorolt ászanáknak köszönhetően búcsút mondhatsz a hát és nyakfájásnak! Az alvás egyre mélyül, s egyre pihentebben ébredsz. Megnő az életerő és a kreativitás, fejlődik a koncentrációs készség. Az órákon a sejtmegújító hatású ászanák is hangsúlyt kapnak. E jóga testtartások rendszeres gyakorlásával kisimulnak a vonások, a test zsír-izom aránya az egyensúly felé tart, ezáltal normalizálódik a testsúly, és formásodik test. Az órát szférikus hangtálak meditatív rezgésével mélyített vezetett relaxációval fejezzük be. Vissza az órarendhez: KLIKK IDE!

 

VINYASA FLOW JÓGA • 90 perc

VINYASA FLOW Jóga • dinamikus hatha jóga stílus, amihez hangtál relaxációt párosítunk. Egyszerre fektet hangsúlyt a precíz testtartásokra, a légzés és mozdulatok összehangolására valamint a mozgásban rejlő meditatív energiák kihasználására.  Az ászanákat folyamatos mozgássá kapcsolja össze. A  Vinyasa Flow jóga intenzív alakformáló hatású, javítja a test rugalmasságát, erőt és állóképességet biztosít és erősíti a szív- és keringési rendszert. A dinamikus, egymásba átalakuló jóga elemek és a speciális légzés növeli a testhőt, így megindul a méregtelenítés és elősegíti a testsúly harmonizálást. A gyakorlást szférikus hangtálak meditatív rezgésével segített vezetett relaxációval zárjuk.  Vissza az órarendhez: KLIKK IDE!

 

HATHA FLOW JÓGA  • 60 perc

Indítsd a napot kifinomult lendülettel!  

Dinamikus irányzat nyújtó, erősítő és egyensúly ászanák szekvenciáival, melyek fejlesztik a  test és a tudat rugalmasságát,  javítják az állóképességet, valamint segítik az ideális testsúly kialakítását és fenntartását.   A gyakorolt testtartások (ászanák) és légzőgyakorlatok (pránayáma) megteremtik a test - légzés- és tudat harmóniáját, erőteljes, mégis kifinomult lendületet adnak a nap idnításához. 


Narada jóga Bakos Judit Eszter Narada jóga _Dr Bakos Judit Eszter

 

WORKSHOPOK

Teremtés hangjai workshop PÉCSEN  -  2017 okt. 27. péntek  17:30-21:00

Helyszín: HAMSA YOGA és ÉLETMÓD KÖZPONT, Pécs, Zrínyi Miklós utca 7

Jegyár: 2 000 Ft/fő

Info: e-mailen: yogapecs@gmail.com; telefonon: +36 30 733-2492

  • A dinamikus jógát vezeti: Bors Zita ashtanga jóga és hatha jóga tanár
  • Hangál relax, jóga ndira & MantraSOUND meditációs koncert: Dr. Bakos Judit Eszter RYT 500 jógatanár, manraénekes, mérnök-közgazdász

     
      
     

    SURYA NAMASKARA CD • SAJÁT GYAKORLÁSHOZ 

    Surya namaskara - mantra, asana, nada HANGANYAG  Vezetett gyakorlás - Napüdvözlet
    Három napüdvözlet gyakorlatsor mantrákkal, jóga zenével
    1. Alap Surya namaskara

    2. Surya namaskara chaturangával 
    3. FLOW surya namaskara

    Belehallgatok • KLIKK IDE!

     

    Sri Yantra

     

    Chakrasound meditations CD • CSAKRAHARMONIZÁLÓ MANTRÁK  

    Csakraharmonizálás mantrákkal és hangtálakkal

     

    ChakraSOUND meditations - Chakra balancing

     

    Tartalom:

    Samsara ・ 2’24
    Muladhara ・ 1. chakra  ・ mantra: LAM 
    Swadisthana ・ 2. chakra ・ mantra: VAM 
    Manipura ・ 3. chakra ・ mantra: RAM 
    Anahatha ・ 4. chakra ・ mantra: YAM 
    Visuddha ・ 5. chakra ・ mantra: HAM
    Ajna ・ 6. chakra ・ mantra: OM 
    Sahasrara ・ 7. chakra ・ mantra: Ø 
    Brahman ・ mantra: OM 
    Gayatri invocation (extract) 
    Gayatri mantra 

    Total time: 59'39

      Belehallgatok • KLIKK IDE!

       

      A csakrák érzékszerveinkkel érzékelhetetlen finomfizikai energia központok, melyeken át a spirituális- és az anyagi sík (testünk) kapcsolatot létesít, és tart fenn. Állandóan működnek, akár tudatában vagyunk ennek, akár nem. A csakra szanszkrit szó, amely kereket, és mozgást jelent. Mindannyiunkban 7 fő kerékhez hasonló energiaközpont, un. csakra forog. Csakráink a gerincoszlop mentén, egymás fölött helyezkednek el. Az alsó három csakra főként a fizikai léttel áll összefüggésben, míg a felső három a spirituális élethez kötődik. A szívcsakra a híd, mely egyesíti a fizikait a spirituálissal.

      Csakráinkon át nyilvánul meg karmánk, sorsunk. Amelyik életterülettel még van teendőnk, a tudati munka mellett a megfelelő csakra harmonikus működésére érdemes kiemelt figyelmet fordítanunk.

       

      Azzal a szándékkal készültünk a ChakraSOUND meditations megalkotására, hogy a csakrák bija (mag) mantráinak tradicionális rezgése, a csakra hangok és csakra hangokra komponált hangtál és hangszeres zene integritásával és komplex megnyilvánításával harmonizáljuk csakráink működését s ez által láthatatlan fonalat szőjünk a szépség, a mentális és testi harmónia, a kiteljesedés és elégedettség valamint egy sikeres élet megépítése felé.

      Megjelent: Danvantara Kiadó, 2014


       

      Dr. Bakos Judit Eszter

       

        MIT HOZZ MAGADDAL JÓGÁRA?

        Kényelmes, rugalmas, nem szoros ruházatot, törölközőt a fejed alá (matrac van), relaxációhoz pulóvert (nyugalmi helyzetben a hőérzet megváltozik). A jó közérzethez az óra előtt lehetőleg 2 órával ne egyél.

         

        ELLENJAVALLATOK •  ELŐVIGYÁZATOSSÁG

        Gerincproblémák, sérv, magas vérnyomás vagy bármilyen más komolyabb betegség esetén kérjük, hogy csak orvosod hozzájárulásával jógázz, és feltétlenül jelezd ezt az óraadónak.

         

        Ganesha Yantra

         

        KÉPTÁR - ászanák

        Padangustasana Virabradrasana_Dr Bakos Judit Eszter Utthita Trikonasana_Dr Bakos Judit Eszter

        Padangustasana Padanhastasana Utthita Trikonasana
         
        Adho Mukha Swanasana_Dr Bakos Judit Eszter Garudasana_Dr Bakos Judit Eszter Chaturanga Dandasana
         
        Utthita Hasta Padangustasana Pinchmajurasana_Dr Bakos Judit Eszter Utthita Trikonasana
         
        Utthita Hasta Padangustasana Padottanasana_Dr Bakos Judit Eszter Ustrasana_Dr Bakos Judit Eszter
         
        SirasanaA_Dr Bakos Judit Eszter VriksasanaB SirasanaB_Dr Bakos Judit Eszter
         
        Utthita Hasta Padangustasana_Dr Bakos Judit Eszter Paschimottanasana Trikonasanák
         
        PadmasanaA_Dr Bakos Judit Eszter  PadmasanaB  
         
        Paschimottanasana_Dr Bakos Judit Eszter Dhyana - Meditáció_Dr Bakos Judit Eszter Sirasana
         
        Gayatri -Om

        NARADA JÓGA ÁSZANASOR 

        Narada jóga asana sor_1
        Térkép a BUDAI MŰVÉSZHÁZ megközelítéséhez

        1112 Budapest, XI. ker. Brassó út 91. A parkolás ingyenes

         

         Danvantara Jóga a Budai Művészházban

         

        ÚTVONALTERV: BUDAI MŰVÉSZHÁZ (1112 Budapest, Brassó út 91.) megközelítéséhez

        Menetidő: A Déli Pályaudvartól autóval kb.12 perc, tömegközlekedéssel kb. 30 - 35 perc

         

        I. AUTÓVAL a Déli Pályaudvartól (kb. 12 perc – ha nincs dugó)

        1. / Alkotás út – Bach Csomópont – Budaörsi Út (egyenesen kifelé az M1/M7 felé)

        2. / Sasadi útnál jobbra fordul (Budaörsi útról nyílik, a 2. repülőhíd után)

        3. / Háromszék utca jobbra fordul

        4. / Brassó út balra fordul

         

        II. Tömegközlekedéssel a Déli Pályaudvartól (a legkevesebb átszállással)

        METRO 2 (piros) Déli Pályaudvar Végállomásig

        1. / VILLAMOS 59

        Felszáll: Déli pályaudvar Alkotás út --------- 9 megálló (3 km – kb.10 perc)

        Leszáll: Süveg utca (térképen felül! a Németvölgyi útról nyílik)

        2. / Gyalog (800 m, - kb. 14 perc) Süveg utca - Tömös utca - Sasadi köz - Brassó út (ld. térkép!)

         

        III. Tömegközlekedéssel a Déli Pályaudvartól (a legkevesebb gyaloglással)

        METRO 2 (piros) Déli Pályaudvar Végállomásig

        1. / BUSZ 139

        Felszáll: Déli pályaudvar Alkotás út --------- 6 megálló (4 km – kb. 10 perc)

        Leszáll: Sasadi úti megálló

        Várakozás ugyanabban a megállóban (Sasadi út)

        2. / BUSZ 53

        Felszáll: Sasadi út --------- 3 megálló (900 m – kb. 2 perc)

        Leszáll: Bereck utcai megálló

        3. / Gyalog (500 m, - kb 8 perc) --------- Sasadi útról - Bereck utca - Szent Adalbert tér - Brassó út (ld. térkép!)


        Kulcsszavak

        kiegyensúlyozottság •  kreativitás •  erő •  feltöltődés  •   relaxáció •  megújulás   •  formás test  •  kifinomult élet stílus  •    életfilozófia   •   egészség •  ragyogó  bőr

         

        NARADA JÓGA •  ALAKÍTS ÚJ ÉLETMINŐSÉGET